Sfaturi privind o gestionare adecvată a durerii articulare

Sfaturi privind o gestionare adecvată a durerii articulare

Acesta este principiul de sănătate în comun: mai ai mute, mult mai puțin etanșeitate vei avea. Dacă ai citit, de lucru, sau de vizionare TV, rândul său, de multe ori. Ia pauze de la biroul dumneavoastră sau pe scaun și, de asemenea, obține energic. Padding suplimentare este prietenul tău. Așa că echipați-vă atunci când faci puncte, cum ar fi patinaj în linie sau pentru a juca lua legătura cu activități sportive. Dacă articulatiile deja rănit, ar putea ajuta pentru a pune pe bretele când jucați tenis sau de golf.

Mărimea influențează o parte din presiunea de pe solduri, genunchi, precum și înapoi. De asemenea, un pic de pierdere în greutate vă poate ajuta. Fiecare kilogram pierdut nevoie de 4 kilograme in plus de presiune pe genunchi. Adresați-vă medicului dumneavoastră ce e mai bun mod pentru tine de a începe.

Fiți atenți la articulații, fie că stau, în picioare sau se angajează în activitățiFlexibilitatea vă ajută să vă misca mult mai bine. Încercarea de a prelungi zilnic sau cel puțin de trei ori pe săptămână. Cu toate acestea nu o face atunci când țesuturile musculare sunt cool. Face un antrenament ușor, inițial, ca mersul pe jos timp de 10 minute, pentru a vă relaxa articulatiile, tendoanele, și, de asemenea, tendoanele din jurul lor.

Care exercitiu este excelent? Cele mai eficiente opțiuni sunt activități care nu pound articulațiilor, cum ar fi mersul pe jos, ciclism, înot, precum și puterea de formare. Pentru a obține mai puternic pentru a oferi articulatii mult mai bun sprijin. De asemenea, un pic mai multă forță face o distincție. Un terapeut fizic sau instructor certificat poate dezvălui ceea ce transferul să fac și cum să le facă. Dacă aveți probleme comune, pentru a preveni rapide, recurente propuneri.

Sunt articulații o prea rigide? Veți de gând să mă întorc cât mai mult seria de mișcare, după cum puteți.” Asta e suma comun se pot deplasa în anumite instrucțiuni. Medicul dumneavoastră sau terapeut fizic poate recomanda antrenamente pentru a obține a ta în cazul în care ar trebui să fie!

Mai puternic muschii abdominali și, de asemenea, țesuturile musculare spate asista echilibru. Care indică faptul că ești mult mai puțin cel mai probabil să scadă sau să obțină lezate. Include bază (de stomac, de spate, și șold) exerciții de consolidare la regimul dumneavoastră. Pilates si yoga sunt, de asemenea, exerciții excelente pentru a încerca.

E normal sa ai unele dureri musculare după antrenament. Cu toate acestea, dacă te-ai rănit pentru mai mult de 48 de ore, poate ai exagerat. Nu împingeți prea tare data viitoare. Rezolvarea durerea poate duce la un prejudiciu sau daune-interese. Dacă aveți RA disconfort în comun, o masă de pește ar putea ajuta. Gras de apă rece tipuri, cum ar fi somonul și macroul sunt surse bune de omega-3 grasimi, care ajuta la mentinerea articulatiilor sanatoase. Ei, de asemenea, mai mică inflamație, care declanșează dureri articulare și inflamații la persoanele cu RA. Nu-mi place peștele? Încercați capsule de ulei de pește, mai degrabă!

Calciu și vitamina D poate ajuta. Produse lactate sunt cele mai bune surse de calciu, cu toate acestea alte alternative sunt de culoare verde, frunze de legume cum ar fi broccoli, precum kale. Dacă nu obține suficient de calciu din alimente, întrebați medicul dumneavoastră cu privire la suplimente.

Sfaturi pentru a menține articulațiile sănătoase

Sfaturi pentru a menține articulațiile sănătoaseSta la fel de bine ca stai drept pentru a proteja articulatiile de la gât până la genunchi. O plimbare poate îmbunătăți poziția dumneavoastră, de asemenea. Cele mai repede te duci, mai greu muschii functia de a menține în poziție verticală. Înot poate ajuta, de asemenea.

Uită-te după articulațiilor dumneavoastră atunci când vă ridicați și să aducă. Agăța genți pe brațe în loc de mâinile tale. Care permite muschii mai mari precum și articulații de sprijin de greutate. Gheata este un calmant natural. Acesta amorteste durerile precum și reduce umflarea. Dacă aveți o durere în comun, se aplică o pungă cu gheață sau gheață acoperite într-un prosop. Lăsați-l pe timp de aproximativ 20 de minute de fiecare dată. De asemenea, puteți încerca o pungă de gheață legume acoperit de un prosop. Nu așezați niciodată gheață exact pielea ta.

Magazinele sunt pline cu articole care garantează pentru a calma durerile articulare. Glucozamina și, de asemenea, ACELAȘI avea cele mai eficiente de studiu în spatele lor. Discutați cu medicul dumneavoastră dacă intenționați să dea suplimente o încercați. Ea vă poate ajuta să alegeți ceea ce este risc-free, precum și ceea ce poate afecta medicamente sau de wellness condiții!

Ele pot adăuga la distrugerea cartilajului în articulații. Dacă puteți obține rănit, consultați medicul dumneavoastră imediat pentru tratament. Apoi să ia măsuri pentru a rămâne clar de mai multe daune. S-ar putea nevoie pentru a sări de puncte, care a pus prea multă anxietate în comun sau de a face uz de o proteză pentru a-l mențină stabil.

Ați putea crede de inflamație în comun ca uzura problema frecvent au loc ca varsta de oameni. Cu toate acestea, ai recunoaște că există mai mult de 100 de tipuri diferite de artrita, cum ar fi osteoartrita (una dintre cele mai frecvent tip), artrita reumatoidă, precum și artrită psoriazică, pur și simplu pentru a numi doar câteva?

Artrita este un lider de cauza rădăcină de muncă legate de depreciere în NOI, și, de asemenea, mai mult de 54 de milioane de Americani se confruntă cu un fel de inflamație în comun. Dacă tu sau o persoană pe care o cunoști se confruntă cu una de o mulțime de tipuri de artrita, uită-te în aceste mod de viață sfaturi care ar putea ajuta pentru a ușura unele obișnuite semne de inflamație în comun, constând în dureri articulare, umflarea și rigiditate!

Sfaturi pentru gestionarea durerii artrita

Sfaturi pentru gestionarea durerii artritaRămâne de energic precum și mențină în formă. Cercetările arată că exercițiul fizic poate ajuta la reducerea dureri de artrită și oboseală. Discutați cu medicul dumneavoastră despre tipuri de exercitii care pot fi cel mai bine pentru tine. El sau ea poate ajuta, de asemenea de a afla pentru tine ritmul pentru a se asigura că nu exagerez.

Relaxați-vă atunci când aveți nevoie să. Atunci când articulațiile dureroase sau sunt umflati sau rigid, petrece ceva timp pentru restul și, de asemenea, conserva energia. Cere o rudă sau un prieten apropiat să vă ajute cu dvs. de locuri de muncă și, de asemenea, activități. Consuma o dieta sanatoasa si echilibrata regim!

Deși nu există nici un anumit anti-inflamatorii dieta să adere la, studiile arată că un regim alimentar abundent în fructe și legume poate ajuta la reducerea inflamatiei. Menține un aspect sănătos și echilibrat greutate. Pierderea in greutate poate ajuta la reducerea presiunii asupra articulațiilor și, de asemenea, atenua durerea. Disconfort Persistent studii a arătat că reflexie a avut rezultate favorabile asupra durerii, stil de viață, și, de asemenea, stare de functionare.

Medic cred că meditația poate ajuta persoanele cu artrita gestiona lor de disconfort și, de asemenea, simptome de anxietate. Obține o terapie de masaj. Un studiu a arătat că, pur și simplu, 60 de minute de terapie de masaj cât mai curând o săptămână ajutat pentru a ușura dureri de genunchi, ca urmare a osteo artrita. Îmbunătăți somn destinații de plasare. Bietul restul poate intensifica artrită legat de durere și oboseală.

Pentru a ajuta la îmbunătățirea restul obiceiuri, încercare: Menținerea dormitor răcoros, întunecat, și, de asemenea, liniștită. Prevenirea nivel ridicat de cafeină, precum și exercițiu laborios în seara. Relaxare într-o baie caldă sau de a face antrenamente de agrement, înainte de a merge la culcare. Vorbind cu medicul dumneavoastră cu privire la diverse alte mijloace, puteți îmbunătăți dvs. de somn. Încercare de utilizarea artrita-friendly gadget-uri. Asistență elemente pot ajuta cu zi cu zi sarcini.