Sunteţi aici: / Grija pentru client

Grija pentru client

 

Ingrijind relaţii, preţuind încrederea

 

Inainte de toate, experienţa PhysioCare se bazează pe grija pentru client.

Aceasta grijă nu se manifestă la nivel declarativ, ci cât se poate de concret.

Pentru PhysioCare clientul inseamnă în primul rând o relaţie. Şi orice relaţie trebuie cultivată cu implicare şi seriozitate pentru a putea dăinui. Odată ce aţi iniţiat relaţia cu PhysioCare, veţi avea parte de următoarele avantaje:

  • Veţi beneficia de un tratament preferenţial. Odată ce v-aţi convis de calitatea produselor noastre, le veţi primi oferite la un preţ preferenţial, la aceeaşi calitate. Mai mult, veţi primi în ofertă acele produse care să corespundă nevoilor şi afecţiunilor dumneavoastră, fără să fiţi invadaţi de informaţii care nu vă interesează.
  • Ca să vă convingeţi de calitatea produselor noastre, nu trebuie să riscaţi niciun leu. Mai multe despre garanţia 100% PhysioCare, puteţi afla dând click aici.
  • Grija pentru client se traduce prin discreţie şi respect. Niciodată nu vom divulga informaţiile dumneavoastră, odată ce ni le-aţi încredinţat.