Cum să alinați durerea articulară

0
395
Cum să alinați durerea articulară

S-ar putea să fie deja luat medicamente ori baza de prescriptie medicala sau over the counter pentru a calma dimineața devreme rigiditate, inflamație precum și disconfort la nivelul articulațiilor cu toate acestea, mai multe studii arată că anumite alimente, condimente și, de asemenea, suplimente pot ajuta de-a lungul cu medicamente am vorbit cu înscris dieteticienilor Kylene Bogden MS, RDN, CSSD, LDN și, de asemenea, Liz DeJulius, RDN, LDN cu privire la care sănătos și echilibrat alimente pot ajuta la ameliorarea durerilor articulare lată recomandările lor cu privire la ce să consume dieta Mediteraneană regim multe studii de cercetare au descoperit că dieta Mediteraneană regim are numeroase de sănătate și wellness beneficii, dintre care multe par să se suprapună cu cele creditate nesteroidiene medicamente anti-inflamatorii.

Ains o dieta Mediteraneană constă dintr-un nivel ridicat de low-glicemic fructe, legume, precum și legume; un nivel ridicat de grăsimi nesaturate, în special ulei de măsline, completate de o sumă modestă de alcool, mai ales sub formă de vin alb o modestă la nivel înalt de pește sălbatic; și, de asemenea, un grad redus de produse lactate și carne roșie un 2015 Michigan studiu de cercetare a arătat relații între un întreg-alimente, dietă pe bază de plante precum și dramatic îmbunătățită auto-evaluează starea funcțională precum și reducerea durerii printre crescut-up clientii cu osteomielită, artrită, Doamna DeJulius creanțe.

Un întreg-alimente dieta bazata pe plante regim incluse fructe,

Un întreg-alimente dieta bazata pe plante regim incluse fructe,Legume, leguminoase precum și cereale, precum și este, fără lustruit alimente, care este în conformitate cu Mediterana tehnica ulei de pește avantajoase efectele de uleiuri de pește sunt atribuite lor de omega-3 grasimi de conținut web. Studii de cercetare de ulei de pește de admisie a arăta că are beneficii anti-inflamatorii și este în mod special util pentru dureri articulare resursele naturale de ulei de pește includ pește de apă rece, precum somonul sălbatic, păstrăv și sardine!.

Vegan precum și vegan surse incluse semințe de in, semințe de chia și, de asemenea, naturale de soia 2008 studiu Australian este unul din multele care au arătat ulei de pește a scăzut dureri articulare, amplificat cardio sănătate și, de asemenea, a redus cerința de Ains pur și simplu o portie de pește de apă rece de două ori pe săptămână este suficient, Doamna Bogden member ea recomandă o primă zi cu supliment de ulei de pește în plus pentru a consuma nutritive naturale resurse legume crucifere Împreună cu alte legume, ar trebui să încercați să mănânce o jumatate de cana de legume crucifere fiecare zi, cum ar fi broccoli, conopida, varza de Bruxelles sau varza, Doamna Bogden spune toate acestea sunt nutritive giganți, chock plin de antioxidanți, vitamine și fibre.

În 2005, un grup de cercetători din Maryland a examinat impactul sulphoraphane, o substanță antioxidantă a descoperit în legume crucifere, și, de asemenea, a constatat că acesta blochează o enzimă care provoacă disconfort în comun și, de asemenea, umflarea. Împreună cu complicitatea inflamație în comun de persoane, ar putea fi valoroase pentru sportivii care pune o mare presiune pe articulatii condimente și ierburi turmeric și ghimbir sunt condimente remarcat pentru lor anti-inflamatorii beneficiu.

Adesea folosit în mâncare Indiană,

Adesea folosit în mâncare Indiană,Curcuma extract de asemenea, este utilizat în medicina tradițională Orientală pentru proprietatile sale anti-inflamatorii proprietăți rezidențiale sau comerciale 2006 Arizona cercetare a arătat încurajarea studiu de cercetare care leagă turmeric la prevenirea artritei reumatoide și, de asemenea, slăbirea oaselor se adauga curcuma si ghimbir pentru smoothie mixuri, ouă sau sosuri pentru un anti-inflamator pumn.

Doamna DeJulius creanțe ceai verde prietenoase cu mediul ceai este unul dintre cele mai larg consumate băuturi la nivel mondial, precum și a rezultatelor sale de sănătate este subiectul a numeroase lucrări de cercetare un studiu din 2008, în Maryland a arătat că eco-friendly ceai schimbările induse în artrita legate de reacții immune utilizarea de lungă durată a Ains poate avea un impact negativ și, de asemenea, de a crea disconfort; la substanțele polifenolice de mediu-prietenos ceai poseda proprietati anti-inflamatorii proprietăți rezidențiale sau comerciale și, de asemenea.

De fapt s-au dovedit a fi un fiabile completare la tratamentul dietetic doamna DeJulius sugerează selectarea mediului natural-ceai prietenos pentru a minimiza expunerea la substanțe chimice alimente pentru a evita doamna Bogden recomandă prevenirea alimente specifice dacă sunteți încercarea de a reduce durerile articulare zaharuri și îmbunătățite de cereale, inclusiv orez alb, paste și, de asemenea, pâine albă, sunt cei mai răi infractori alimentare atunci când se referă la reducerea sau liniștitor umflarea articulatiilor, afirmă ea doamna DeJulius sugerează limitarea de zi cu zi sugarcoated la șase tsps pentru femei și 9 tsps pentru bărbați.

Atunci când face uz de zahăr, ridica toate-naturale resurse, cum ar fi miere, sirop și zahăr de nucă de cocos carne roșie, cum ar fi carne de vită, miel, carne de porc-orice, de la un animal cu 4 picioare-de asemenea, va crește umflarea. Un alt mare nu-nu, pentru mai multe wellness motive, este de grasimi trans sau parțial hidrogenat ulei, afirmă ea. Doamna DeJulius sugerează prevenirea omega-6 acizi grași. American plan de dieta este de obicei mai mare în omega-6s deoarece de utilizare foarte mare de alimente procesate.

În plus utilizarea de omega-6s poate promova inflamație

În plus utilizarea de omega-6s poate promova inflamațieResurse constau din porumb, ulei de șofran, ulei de floarea soarelui, ulei de arahide, ulei de seminte de struguri precum și unsoare. Examina ingrediente active liste de verificare pentru sosuri precum maioneza precum și salata dacă într-adevăr simți că ați curățat dieta, precum și încă se mai confruntă legate de alimente disconfort în comun, Dna DeJulius sfătuiește conferință cu o semnat dietetician. Care excelează în identificarea alimentelor nivel de sensibilitate pentru o personalizate metodă articulatiile susține o sumă extraordinar de anxietate se conectează oasele tale, suport de greutatea dumneavoastră și mai presus de toate, permiteți-vă să se mute.

Deși articulațiile sunt dezvoltate de-a face cu fiecare dintre tensiunea tine loc de pe ei, uneori se ocupe de uzură și lacrimă, și care rezultă dureri articulare, sau altfel denumit artralgii, poate fi foarte inconfortabil dureri articulare cum ar fi în genunchi și solduri poate fi cauzata de o varietate de factori diferiți, care variază de la răni, traume, boli, tulpini și entorse, bursite, tendinite, sau chiar osteoporoza. Artrita poate de asemenea crea disconfort în comun, cu toate acestea, este foarte important să se aibă în vedere faptul că dureri articulare frecvent diferă de la o persoană la alta.

Există, cu toate acestea, o varietate de lucruri pe care le puteți face pentru scurt timp a minimiza disconfortul, în plus să-l evite. Mai jos sunt zece moduri de a reduce precum și a opri artralgii, în conformitate cu MedlinePlus GHEAȚĂ TRATAMENT CRIOTERAPIA frig temperaturi reduce fluxul de sânge, precum și ca urmare a reduce umflarea tesuturilor. Prima dată, veți experimenta disconfort, folosiți o pungă de gheață pe zona afectată la fiecare oră pentru cele mai multe de zi pentru o durată de 15 minute.

A doua zi, se aplică gheață doar patru sau 5 ori, tot pentru 15 minute acest proces este important pentru dureri articulare sărăciei. Bear în minte, pentru a preveni gheață arde, nu puneți gheață direct pe piele, precum și acoperă-l cu un prosop sau prosop. HIDROTERAPIE apa calda va reduce stresul asupra articulatiilor, precum și mușchii, astfel încât o caldura mare de baie poate face minuni pentru a reduce dureri articulare în genunchi precum și solduri lăsați afectat zona în apă și, de asemenea, un masaj pentru a stimula fluxul de sange.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here